Witaj, Gość
Musisz się zarejestrować przed napisaniem posta.

Login/Adres e-mail:
  

Hasło
  





Szukaj na forum

(Zaawansowane szukanie)

Statystyki
» Użytkownicy: 409
» Najnowszy użytkownik: BrianerY
» Wątków na forum: 2,881
» Postów na forum: 17,102

Pełne statystyki

Użytkownicy online
Aktualnie jest 6 użytkowników online.
» 3 Użytkownik(ów) | 3 Gość(i)
Krystek2000, papcio425

Ostatnie wątki
6. Trening: defensywa - t...
Forum: Program treningowy GE-PL
Ostatni post: slodziak80
12-04-2017, 09:17 AM
» Odpowiedzi: 1
» Wyświetleń: 211
KOPALNIA - jak wjechać na...
Forum: Pokój treningowy GE-PL
Ostatni post: afromaniak
09-01-2016, 12:01 PM
» Odpowiedzi: 2
» Wyświetleń: 107
"Pancerna Akdaemia"
Forum: Pokój treningowy GE-PL
Ostatni post: gregor1673
08-01-2016, 05:57 PM
» Odpowiedzi: 5
» Wyświetleń: 129
Co robić aby było lepiej.
Forum: Vademacum World of Tanks
Ostatni post: pancerny dany
07-21-2016, 05:03 PM
» Odpowiedzi: 12
» Wyświetleń: 285
Jak i z czego uczyć się g...
Forum: Pokój treningowy GE-PL
Ostatni post: pierogi_lekkie
08-01-2015, 11:26 PM
» Odpowiedzi: 3
» Wyświetleń: 160
Focus Fire w GE
Forum: Pokój treningowy GE-PL
Ostatni post: Fosek
07-29-2015, 08:11 PM
» Odpowiedzi: 2
» Wyświetleń: 82
Program treningowy vol. 2
Forum: Program treningowy GE-PL
Ostatni post: King_in_the_North_
01-11-2015, 12:41 PM
» Odpowiedzi: 0
» Wyświetleń: 67
Przygotowanie czołgu do C...
Forum: Program treningowy GE-PL
Ostatni post: nedved1022
11-05-2014, 02:40 PM
» Odpowiedzi: 0
» Wyświetleń: 120
Przygotowanie czołgu do C...
Forum: Program treningowy GE-PL
Ostatni post: nedved1022
11-05-2014, 01:54 PM
» Odpowiedzi: 0
» Wyświetleń: 102
TeamSpeak 3
Forum: TeamSpeak 3
Ostatni post: Repthile
11-02-2014, 07:29 PM
» Odpowiedzi: 0
» Wyświetleń: 19,929
World of Tanks - poradnik...
Forum: Pokój treningowy GE-PL
Ostatni post: Aseren
08-12-2014, 07:49 PM
» Odpowiedzi: 2
» Wyświetleń: 97
10. Trening: defensywa - ...
Forum: Program treningowy GE-PL
Ostatni post: olakkPL
08-02-2014, 02:44 PM
» Odpowiedzi: 0
» Wyświetleń: 152
Indywidualne cele
Forum: Pokój treningowy GE-PL
Ostatni post: King_in_the_North_
05-04-2014, 06:22 PM
» Odpowiedzi: 29
» Wyświetleń: 739
Przygotowanie czołgu do C...
Forum: Program treningowy GE-PL
Ostatni post: nedved1022
04-12-2014, 05:36 PM
» Odpowiedzi: 0
» Wyświetleń: 226
Przygotowanie czołgu do C...
Forum: Program treningowy GE-PL
Ostatni post: nedved1022
04-12-2014, 03:32 PM
» Odpowiedzi: 0
» Wyświetleń: 186
Frekwencja na treningach ...
Forum: Pokój treningowy GE-PL
Ostatni post: nedved1022
04-10-2014, 08:05 PM
» Odpowiedzi: 9
» Wyświetleń: 370
Trening podstawowy
Forum: Pokój treningowy GE-PL
Ostatni post: nedved1022
04-09-2014, 07:14 PM
» Odpowiedzi: 25
» Wyświetleń: 990
Czytajcie dział treningow...
Forum: Pokój treningowy GE-PL
Ostatni post: nedved1022
04-09-2014, 02:53 PM
» Odpowiedzi: 0
» Wyświetleń: 226
Przełęcz - elementy takty...
Forum: Program treningowy GE-PL
Ostatni post: King_in_the_North_
04-04-2014, 07:12 PM
» Odpowiedzi: 0
» Wyświetleń: 216
9. Trening: strzelecki - ...
Forum: Program treningowy GE-PL
Ostatni post: nedved1022
03-21-2014, 03:24 PM
» Odpowiedzi: 0
» Wyświetleń: 108

 
  KOPALNIA - jak wjechać na górę. Rozbijanie kampy.
Napisane przez: afromaniak - 09-01-2016, 02:32 AM - Forum: Pokój treningowy GE-PL - Odpowiedzi (2)

Dnia 31.08.2016 napotkaliśmy się z silną zaporą na mapie KOPALNIA.

Jak wjechać w bezpieczny sposób na górkę by oświetlić przeciwnika i skutecznie go obdarowywać pestkami pokażę Wam w tym linku.

https://youtu.be/bFavi7mJvPw

Trening GE-PL Grupa Patologiczna.

Pod tym linkiem     http://wotreplays.com/site/2920074#stats         zobaczycie jak to wyglądało w wersji na szybko Język

Wydrukuj tę wiadomość

  "Pancerna Akdaemia"
Napisane przez: pancerny dany - 07-31-2016, 01:05 PM - Forum: Pokój treningowy GE-PL - Odpowiedzi (5)

Kiedy byłem w PLE stworzyliśmy program treningowy, który został później przeze mnie przerobiony na video. Wiadomo, filmiki lepiej się zapamiętuje niż długie wykłady Oczko

Jest to wideo-poradnik gry drużynowej, przedstawiający 4 podstawowe umiejętności. Niby podstawy i każdy wie o co chodzi ale czasami się zapomina Oczko

Wrzucam link jako ciekawostkę, żeby nabić sobie oglądalność Oczko 

https://www.youtube.com/watch?v=-C4Zd8aBVzI

Wydrukuj tę wiadomość

  Co robić aby było lepiej.
Napisane przez: eRat - 07-20-2016, 11:05 AM - Forum: Vademacum World of Tanks - Odpowiedzi (12)

Witam was z tej strony eRat.

W temacie tym wylewam kawę na ławę i pokazuje co można było by zrobić podczas bitwy aby było lepiej.

Nieważne czy bitwa była wygrana, przegrana, w każdej z nich jeżeli rozbijemy ją na części pierwsze znajdziemy wiele mikro błędów graczy, które utrudniają nam wygraną z rywalem a nawet prowadzą do przegranej bitwy.

Co biorę pod uwagę?: Bitwy (CW i Twierdze), którymi ja dowodziłem ale i nie tylko.

Dlaczego to robię?: Po to aby każdy uczył się na błędach ale nie tylko swoich, również innych. Spokojnie wasze tożsamości zostają zakryte, ten kto grał ten wie gdzie i kiedy był w danym momencie na polu bitwy.

w klanie PAB, razem ze znajomym inmytree, stworzyliśmy specialną szkółkę treningową, opierającą się na wyćwiczeniu w graczach zgrania między sobą, komunikacji bez słów, a także wyłapaniu schematów które muszą wejść w krew każdemu graczowi drużynowemu, po to aby całej reszcie grało się lepiej. Treningi były obmyślone i przemyślane przez naszą dwójkę, nie opierały się na prostych schematach, typu "tak wygląda choinka itp.". Treningi były dynamiczne, opierały się na kilkunastu etapach w których uczestniczyła cała drużyna, z czego wyćwiczenie nawet jednego potrafiło zająć miesiąc (tak samo jak z chwytami w sztukach walki, po 1000 razie robimy to bez myślenia). Tutaj jest jeden z treningów, polega tylko na tym aby obejrzeć zdjęcia i czytać opisy. A na resztę mam nadzieję że nadejdzie czas...

Pozdrawiam eRat i zapraszam do lektury.

Twierdza 8 / GE-PL vs ODIUM / Wygrana / 10-6.

Ta bitwa była dobra, ale można było wygrać ją nawet do 0 albo 1 straconego czołga, ale jak się zapytacie?



Taktyka prosta, 2 czołgi na wyspę, jeden do ich wsparcia, reszta środek zadanie: obić to co będzie wjeżdżało na górkę i zająć pozycje do defa.
t54 jechały oddzielone od siebie więc jak jeden podjechał pod górkę, przeciwnicy wyczuli łatwy łup i ruszyli do przodu, drugi t54 dojechał do naszego a CDC snajpił z wyspy.

Błędy:
-CDC ze swojej pozycji nie miał pełnego pola ostrzału na przeciwników na dole, a dodatkowo obrywał z boku.
-T54 zajął złą pozycje. Zatrzymał się na początku skały przeciwnika, i został wypompowany przez ciężkie z tyłu.

Plusy:
+Drugi T54 schował się już za skałę i stworzył krosa razem z CDC na przeciwników pośrodku

Statystyki:
-Strata jednego z czołgów
-Utrata dużej ilości HP na CDC i T54


Co trzeba zrobić?
-Dwa t54 muszą agresywnie wjechać za skałkę, stworzyć sobie ochronę od ciężkich na środku, dopiero potem strzelać się z przeciwnikiem.
-CDC powinien zająć inną pozycję, np tą na załączonym obrazku, która da mu ochronę od Ciężkich wroga a pozwoli stworzyć doskonałego krosa na przeciwnika.



Załączone pliki Miniatury
           
Wydrukuj tę wiadomość

  Jak i z czego uczyć się grać
Napisane przez: King_in_the_North_ - 07-31-2015, 09:44 AM - Forum: Pokój treningowy GE-PL - Odpowiedzi (3)

Czołgiści GE-PL,

Natknąłem się na ciekawy artykuł szkoleniowy: kliknij.

Warto w wolnej chwili zapoznać się wybiórczo z materiałami, z którymi mamy od czasu do czasu problem.

Pozdrawiam,
Menti82

Wydrukuj tę wiadomość

  Focus Fire w GE
Napisane przez: Fosek - 07-29-2015, 05:10 PM - Forum: Pokój treningowy GE-PL - Odpowiedzi (2)

Przedwczoraj w bitwie na CW z POKami przegraliśmy goldówkę tylko dla tego że E100 którymi wyjechaliśmy na IS7 nie zrobiliśmy tzw "Focus Fire". Każdy kto wyjechał strzelał w różne cele.
W naszym klanie nie stosuje się czegoś takiego jak FF (czasami Kozi o tym pamięta). Chcemy być lepsi, częściej ogrywać lepsze klany musimy nad tym popracować.
Może nie każdy zdaje sobie sprawę ze "skuteczności" FF.
Zobrazowałem w załącznikach "schemat" co się dzieje kiedy strzelamy od początku w jeden cel (tak jak czerwoni) oraz co się dzieje jak każdy strzela wedle uznania (czyli tak jak my Uśmiech.
W tej prezentacji zakładamy że każdy czołg ma 100 punktów życia i każdym swoim strzałem zabiera 25 punktów życia. Zakładamy też że mniej więcej co piąty strzał jest nie celny, albo nie przebija pancerza.
Efekt końcowy jest taki że drużynie która stosowała focus zostały dwa czołgi z całkiem spora ilością HP.
Trzeba pamiętać że czołg który ma 1%HP strzela tak samo jak czołg który ma 100%!

Dlaczego nie stosujemy FF?
Z prostej przyczyny. Jest komenda "wyjazd i focus fire", ale jak wyjeżdżamy to nie nikt nie wskazuje od którego czołgu przeciwnika mamy ten focus zacząć i każdy strzela po różnych czołgach.
Najłatwiejszym sposobem było by jakby ktoś powiedział przez TS np:"najpierw rozwalamy te dwa 50B a potem t57hevy"- każdy kto wyjedzie będzie się koncentrować tylko na wskazanych czołgach, które szybko zostaną zniszczone i potem można na spokojnie dobić resztę.
W przypadku przedwczorajszego wyjazdu na IS7 (było ich tam z 6) można było zaznaczyć że na przykład najpierw rozwalamy czołgi od prawej albo lewej.
Na chwilę obecną nie może być tak że wyjeżdżamy mówimy sobie "Focus Fire" ale jak wyjeżdżamy to każdy strzela sobie gdzie chce... Przez takie szczegóły jest nam dalej do topowych klanów.
Trzeba dać tą komendę że strzelamy najpierw w to i w to, wydaje mi się że wtedy będziemy skuteczniejsi na CW czy twierdzy.

Dla przypomnienia. Trzeba pamiętać że w pierwszej kolejności rozwalamy czołgi które zadają największy dmg w krótkim czasie czyli magazynki (są też "najmiększe"), później medy i TDki,
na koniec zostawiamy "twarde" czołgi jak np maus czy e100.

Takie drobne szczególiki a przesądzają  o wyniku bitwy, ten przedwczorajszy kosztował nas minimum 1200 golda Uśmiech



Załączone pliki Miniatury
                       
Wydrukuj tę wiadomość

  Program treningowy vol. 2
Napisane przez: King_in_the_North_ - 01-11-2015, 12:41 PM - Forum: Program treningowy GE-PL - Brak odpowiedzi

Czołgiści GE-PL,

Ogłaszam wszem i wobec, iż od dnia 11 stycznia br. do odwołania, co niedzielę (chyba, że zajdą jakieś szczególne okoliczności), przed lub po zebraniu klanowym grupy CW zbierają się na treningach/treningu, wg następującego porządku:

1). trening na "sucho" - 1 grupa - omówienie mapy i elementów treningu;
2). trening grupa vs grupa lub trening wewnątrzgrupowy (szczególnie mam tutaj na myśli bardziej liczny Batalion Wsparcia).

Trenować będziemy co tydzień inną mapę, pod kątem następujących elementów:
=> rush;
=> ostrzał w 1 cel;
=> zasłanianie partnera;
=> capowanie i decapowanie bazy.

Za organizację treningów odpowiedzialni się dowódcy grup.

Treningi nie powinny trwać dłużej jak 60min. Proszę wszystkich funkcyjnych, którzy mają możliwość rzucania ataków na twierdzy oraz na mapie globalnej, aby w tym czasie nie planowali żadnych innych działań.

Po każdym treningu ma być założony temat na forum, w którym będziemy umieszczać krótki opis odnośnie danej mapy, jak najlepiej na niej rushować wraz z print screenami.

Taki wątek powinien zostać założony tutaj: kliknij. Za tę kwestię odpowiedzialnego czynię nedveda1022, pomagać będę osobiście i liczę też na zaangażowanie afro i Sanqiego.

Formatka - temat: nazwa mapy

Pozdrawiam,
Menti82

Wydrukuj tę wiadomość

  Przygotowanie czołgu do CW - Artyleria
Napisane przez: nedved1022 - 11-05-2014, 02:40 PM - Forum: Program treningowy GE-PL - Brak odpowiedzi

W tym wątku opiszę jaką artylerię wybrać na CW, jakich używać modułów, jakie posiadać umiejętności na załodze.

Na początku chcę podkreślić, że temat ten nawiązuje TYLKO I WYŁĄCZNIE DO CW.

[Obrazek: Wot-spg.png]
1. Artylerie:

______T92__________Conqueror GC________G.W. E100_______Object 261
[Obrazek: AnnoT92.png] [Obrazek: AnnoGB31_Conqueror_Gun.png] [Obrazek: AnnoG_E.png] [Obrazek: AnnoObject_261.png]

Moduły: (czołgi bez modułów nie nadają się na CW)
[Obrazek: EnhancedAimDrives.png] ulepszony system naprowadzania (+10% do szybkości celowania gdy pojazd stoi)
+
[Obrazek: Rammer.png] dosyłacz (10% krótszy czas ładowania)
+
[Obrazek: ImprovedVentilation.png] Wentylacja (5% do WSZYSTKICH umiejętności załogi) - tylko dla Conqueror GC
w zastępstwie
[Obrazek: CamouflageNet.png] siatka kamuflażowa (25% lepszy kamuflaż gdy pojazd stoi)
lub
[Obrazek: AntifragmentationLining.png] osłona odłamkowa - chroni przed kontrą wrogiej artylerii

Umiejętności:
Tylko czołgi z załogą z co najmniej trzema (wyszkolonymi) umiejętnościami nadają się na CW.
[Obrazek: CrewRoleCommander.png]
Dowódca:
[Obrazek: Brotherhood.png] + [Obrazek: Commander_sixthSense.png] + [Obrazek: Camouflage.png] + [Obrazek: Repair.png] + wedle uznania

[Obrazek: CrewRoleGunner.png]
Celowniczy:
[Obrazek: Brotherhood.png] + [Obrazek: Camouflage.png] + [Obrazek: Gunner_rancorous.png] + [Obrazek: Gunner_smoothTurret.png] (gdy 1 celowniczy) + [Obrazek: Repair.png]

[Obrazek: CrewRoleGunner.png]
Celowniczy (2x dla Conqueror GC):
[Obrazek: Brotherhood.png] + [Obrazek: Camouflage.png] + [Obrazek: Gunner_smoothTurret.png] + [Obrazek: Repair.png]

[Obrazek: CrewRoleDriver.png]
Kierowca-mechanik:
[Obrazek: Brotherhood.png] + [Obrazek: Camouflage.png] + [Obrazek: Driver_virtuoso.png] + [Obrazek: Driver_badRoadsKing.png] + [Obrazek: Repair.png]

[Obrazek: CrewRoleRadioman.png]
Radiooperator (tylko dla T92 i G.W. E100)
[Obrazek: Brotherhood.png] + [Obrazek: Camouflage.png] + [Obrazek: Radioman_retransmitter.png] + [Obrazek: Repair.png] + wedle uznania

[Obrazek: CrewRoleLoader.png]
Ładowniczy:
[Obrazek: Brotherhood.png] + [Obrazek: Camouflage.png] + [Obrazek: Loader_intuition.png] + [Obrazek: Repair.png] + [Obrazek: Loader_pedant.png]

[Obrazek: CrewRoleLoader.png]
Ładowniczy:
[Obrazek: Brotherhood.png] + [Obrazek: Camouflage.png] + [Obrazek: Loader_intuition.png] + [Obrazek: Repair.png] + [Obrazek: Loader_desperado.png]

2. Artyleria z magazynkiem:

Bat. Châtillon 155 58
[Obrazek: AnnoBat_Chatillon155_58.png]

Moduły: (czołgi bez modułów nie nadają się na CW)
[Obrazek: EnhancedAimDrives.png] ulepszony system naprowadzania (+10% do szybkości celowania gdy pojazd stoi)
+
[Obrazek: Stereoscope.png] lorneta (25% większy zasięg widzenia gdy pojazd stoi)
lub
[Obrazek: CoatedOptics.png] ulepszona optyka (10% większy zasięg widzenia /podczas jazdy i gdy stoi/ kumuluje się z lornetą)
+
[Obrazek: AntifragmentationLining.png] osłona odłamkowa - chroni przed kontrą wrogiej artylerii

Umiejętności:
Tylko czołgi z załogą z co najmniej trzema (wyszkolonymi) umiejętnościami nadają się na CW.
[Obrazek: CrewRoleCommander.png]
Dowódca:
[Obrazek: Brotherhood.png] + [Obrazek: Commander_sixthSense.png] + [Obrazek: Camouflage.png] + [Obrazek: Repair.png] + wedle uznania

[Obrazek: CrewRoleGunner.png]
Celowniczy:
[Obrazek: Brotherhood.png] + [Obrazek: Camouflage.png] + [Obrazek: Gunner_rancorous.png] + [Obrazek: Gunner_smoothTurret.png] + [Obrazek: Repair.png]

[Obrazek: CrewRoleDriver.png]
Kierowca-mechanik:
[Obrazek: Brotherhood.png] + [Obrazek: Camouflage.png] + [Obrazek: Driver_virtuoso.png] + [Obrazek: Driver_badRoadsKing.png] + [Obrazek: Repair.png]

[Obrazek: CrewRoleLoader.png]
Ładowniczy:
[Obrazek: Brotherhood.png] + [Obrazek: Camouflage.png] + [Obrazek: Loader_intuition.png] + [Obrazek: Repair.png] + [Obrazek: Loader_pedant.png]

[Obrazek: CrewRoleLoader.png]
Ładowniczy:
[Obrazek: Brotherhood.png] + [Obrazek: Camouflage.png] + [Obrazek: Loader_intuition.png] + [Obrazek: Repair.png] + [Obrazek: Loader_desperado.png]

Sprzęt eksploatacyjny:
[Obrazek: SmallRepairkitIcon.png] [Obrazek: LargeRepairkitIcon.png] śrubki (małe lub duże /duże przyspieszają naprawianie modułów o 10%, ponadto naprawiają WSZYSTKIE uszkodzone w danym momencie moduły/)
+
[Obrazek: SmallMedkitIcon.png] [Obrazek: LargeMedkitIcon.png] apteczki (mała lub duża /duża apteczka dodaje 15% odporności załoganta na otrzymywanie obrażeń, ponadto leczy wszystkich zranionych w danym momencie załogantów/)
+
[Obrazek: RussFoodIcon.png] (ZSSR) [Obrazek: CocacolaIcon.png] (USA) [Obrazek: ChocolateIcon.png] (Niemcy) [Obrazek: PuddingIcon.png] (UK) [Obrazek: HotCoffeeIcon.png] (Francja) [Obrazek: Chines_porkIcon.png] (Chiny) [Obrazek: OnigiriIcon.png] (Japonia) - racje bojowe (+10% do WSZYSTKICH umiejętności załogi)

Konfiguracja 1:
[Obrazek: SmallRepairkitIcon.png]
+
[Obrazek: LargeRepairkitIcon.png]
+
[Obrazek: SmallMedkitIcon.png]

Konfiguracja 2:
[Obrazek: SmallRepairkitIcon.png]
+
[Obrazek: LargeRepairkitIcon.png]
+
[Obrazek: RussFoodIcon.png] [Obrazek: CocacolaIcon.png] [Obrazek: ChocolateIcon.png] [Obrazek: PuddingIcon.png] [Obrazek: HotCoffeeIcon.png] [Obrazek: Chines_porkIcon.png] [Obrazek: OnigiriIcon.png] - racje bojowe (+10% do załogi)

Konfiguracja 3 (polecana):
[Obrazek: SmallRepairkitIcon.png]
+
[Obrazek: RussFoodIcon.png] [Obrazek: CocacolaIcon.png] [Obrazek: ChocolateIcon.png] [Obrazek: PuddingIcon.png] [Obrazek: HotCoffeeIcon.png] [Obrazek: Chines_porkIcon.png] [Obrazek: OnigiriIcon.png] - racje bojowe (+10% do załogi)
+
[Obrazek: Gasoline100Icon.png] [Obrazek: LendLeaseGasolineIcon.png] [Obrazek: QualityOilIcon.png] - olej (dodaje +5% mocy silnika = szybszy obrót i poruszanie się)

Wydrukuj tę wiadomość

  Przygotowanie czołgu do CW - Niszczyciel
Napisane przez: nedved1022 - 11-05-2014, 01:54 PM - Forum: Program treningowy GE-PL - Brak odpowiedzi

W tym wątku opiszę jaki niszczyciel czołgów wybrać na CW, jakich używać modułów, jakie posiadać umiejętności na załodze.

Na początku chcę podkreślić, że temat ten nawiązuje TYLKO I WYŁĄCZNIE DO CW.

[Obrazek: Wot-at-spg.png]
Niszczyciele czołgów:

1. Niszczyciele "do obrony":

______T110E3_______JagdPanzerE100
[Obrazek: AnnoT110E3.png] [Obrazek: AnnoJagdPz_E100.png]

Moduły: (czołgi bez modułów nie nadają się na CW)
[Obrazek: ImprovedVentilation.png] Wentylacja (5% do WSZYSTKICH umiejętności załogi)
+
[Obrazek: Rammer.png] dosyłacz (10% krótszy czas ładowania)
+
[Obrazek: EnhancedAimDrives.png] ulepszony system naprowadzania (+10% do szybkości celowania gdy pojazd stoi)
lub
[Obrazek: AntifragmentationLining.png] Osłona odłamkowa (+30/50% do odporności pancerza od taranowania i eksplozji)



Umiejętności:

Tylko czołgi z załogą z co najmniej trzema (wyszkolonymi) umiejętnościami nadają się na CW.

[Obrazek: CrewRoleCommander.png]
Dowódca:
[Obrazek: Commander_sixthSense.png] + [Obrazek: Brotherhood.png] + [Obrazek: Camouflage.png] + [Obrazek: Repair.png] + [Obrazek: Radioman_finder.png] (tylko dla T110E3) lub [Obrazek: Commander_universalist.png] lub [Obrazek: Commander_eagleEye.png]

[Obrazek: CrewRoleGunner.png]
Celowniczy:
[Obrazek: Repair.png] + [Obrazek: Brotherhood.png] + [Obrazek: Camouflage.png] + [Obrazek: Gunner_sniper.png] + wedle uznania

[Obrazek: CrewRoleDriver.png]
Kierowca-mechanik:
[Obrazek: Repair.png] + [Obrazek: Brotherhood.png] + [Obrazek: Camouflage.png] + [Obrazek: Driver_virtuoso.png] + [Obrazek: Driver_badRoadsKing.png]

[Obrazek: CrewRoleRadioman.png]
Radiooperator (tylko dla JagdPanzerE100):
[Obrazek: Repair.png] + [Obrazek: Brotherhood.png] + [Obrazek: Camouflage.png] + [Obrazek: Radioman_finder.png] + wedle uznania

[Obrazek: CrewRoleLoader.png]
Ładowniczy:
[Obrazek: Repair.png] + [Obrazek: Brotherhood.png] + [Obrazek: Camouflage.png] + [Obrazek: Loader_intuition.png] + [Obrazek: Loader_pedant.png]

[Obrazek: CrewRoleLoader.png]
Ładowniczy:
[Obrazek: Repair.png] + [Obrazek: Brotherhood.png] + [Obrazek: Camouflage.png] + [Obrazek: Loader_intuition.png] + [Obrazek: Loader_desperado.png]


2. Niszczyciele "mobilne":
____AMX Foch 155______Object 263_______Object 268

[Obrazek: AnnoAMX_50Fosh_155.png] [Obrazek: AnnoObject263.png] [Obrazek: AnnoObject268.png]

Moduły: (czołgi bez modułów nie nadają się na CW)
[Obrazek: ImprovedVentilation.png] Wentylacja (5% do WSZYSTKICH umiejętności załogi) - nie można założyć na Obj. 263
w zastępstwie/lub
[Obrazek: CamouflageNet.png] siatka kamuflażowa (25% lepszy kamuflaż gdy pojazd stoi)
+
[Obrazek: Rammer.png] dosyłacz (10% krótszy czas ładowania) - nie można założyć na Foch 155
w zastępstwie/lub
[Obrazek: Stereoscope.png] lorneta (25% większy zasięg widzenia gdy pojazd stoi)
+
[Obrazek: EnhancedAimDrives.png] ulepszony system naprowadzania (+10% do szybkości celowania gdy pojazd stoi)


Umiejętności:

Tylko czołgi z załogą z co najmniej trzema (wyszkolonymi) umiejętnościami nadają się na CW.

[Obrazek: CrewRoleCommander.png]
Dowódca:
[Obrazek: Commander_sixthSense.png] + [Obrazek: Camouflage.png] + [Obrazek: Brotherhood.png] + [Obrazek: Repair.png] + [Obrazek: Radioman_finder.png] + [Obrazek: Commander_eagleEye.png]

[Obrazek: CrewRoleGunner.png]
Celowniczy:
[Obrazek: Camouflage.png] + [Obrazek: Repair.png] + [Obrazek: Brotherhood.png] + [Obrazek: Gunner_sniper.png] + wedle uznania

[Obrazek: CrewRoleDriver.png]
Kierowca-mechanik:
[Obrazek: Camouflage.png] + [Obrazek: Repair.png] + [Obrazek: Brotherhood.png] + [Obrazek: Driver_virtuoso.png] + [Obrazek: Driver_badRoadsKing.png]

[Obrazek: CrewRoleLoader.png]
Ładowniczy (tylko 1 na Foch 155):
[Obrazek: Camouflage.png] + [Obrazek: Repair.png] + [Obrazek: Brotherhood.png] + [Obrazek: Loader_desperado.png] + [Obrazek: Loader_intuition.png]

[Obrazek: CrewRoleLoader.png]
Ładowniczy:

[Obrazek: Camouflage.png] + [Obrazek: Repair.png] + [Obrazek: Brotherhood.png] + [Obrazek: Loader_intuition.png] + [Obrazek: Loader_pedant.png]

3. Niszczyciele "z wieżą":
_____T110E4_______FV215b (183)__Waffenträger auf E100

[Obrazek: AnnoT110E4.png] [Obrazek: AnnoGB48_FV215b_183.png] [Obrazek: AnnoWaffentrager_E100.png]

Moduły: (czołgi bez modułów nie nadają się na CW)
[Obrazek: ImprovedVentilation.png] Wentylacja (5% do WSZYSTKICH umiejętności załogi) - nie można założyć na Waffenträger auf E100
w zastępstwie
[Obrazek: CamouflageNet.png] siatka kamuflażowa (25% lepszy kamuflaż gdy pojazd stoi)
+
[Obrazek: Rammer.png] dosyłacz (10% krótszy czas ładowania) - nie można założyć na Waffenträger auf E100
w zastępstwie
[Obrazek: Stereoscope.png] lorneta (25% większy zasięg widzenia gdy pojazd stoi)
+
[Obrazek: EnhancedAimDrives.png] ulepszony system naprowadzania (+10% do szybkości celowania gdy pojazd stoi)


Umiejętności:

Tylko czołgi z załogą z co najmniej trzema (wyszkolonymi) umiejętnościami nadają się na CW.

[Obrazek: CrewRoleCommander.png]
Dowódca:
[Obrazek: Commander_sixthSense.png] + [Obrazek: Brotherhood.png] + [Obrazek: Camouflage.png] + [Obrazek: Repair.png] + [Obrazek: Radioman_finder.png] (tylko T110E4 + FV215b (183)) lub [Obrazek: Commander_universalist.png] lub [Obrazek: Commander_eagleEye.png]

[Obrazek: CrewRoleGunner.png]
Celowniczy:
[Obrazek: Repair.png] + [Obrazek: Brotherhood.png] + [Obrazek: Camouflage.png] + [Obrazek: Gunner_smoothTurret.png] + [Obrazek: Gunner_sniper.png]

[Obrazek: CrewRoleDriver.png]
Kierowca-mechanik:
[Obrazek: Repair.png] + [Obrazek: Brotherhood.png] + [Obrazek: Camouflage.png] + [Obrazek: Driver_virtuoso.png] + [Obrazek: Driver_badRoadsKing.png] lub [Obrazek: Driver_smoothDriving.png]

[Obrazek: CrewRoleRadioman.png]
Radiooperator (tylko dla Waffenträger auf E100):
[Obrazek: Repair.png] + [Obrazek: Brotherhood.png] + [Obrazek: Camouflage.png] + [Obrazek: Radioman_finder.png] + wedle uznania

[Obrazek: CrewRoleLoader.png]
Ładowniczy:
[Obrazek: Repair.png] + [Obrazek: Brotherhood.png] + [Obrazek: Camouflage.png] + [Obrazek: Loader_intuition.png] + [Obrazek: Loader_pedant.png]

[Obrazek: CrewRoleLoader.png]
Ładowniczy:

[Obrazek: Repair.png] + [Obrazek: Brotherhood.png] + [Obrazek: Camouflage.png] + [Obrazek: Loader_intuition.png] + [Obrazek: Loader_desperado.png]

Sprzęt eksploatacyjny:
[Obrazek: SmallRepairkitIcon.png] [Obrazek: LargeRepairkitIcon.png] śrubki (małe lub duże /duże przyspieszają naprawianie modułów o 10%, ponadto naprawiają WSZYSTKIE uszkodzone w danym momencie moduły/)
+
[Obrazek: AutoExtinguishersIcon.png] gaśnica automatyczna (OBOWIĄZKOWO AUTOMAT)
+
[Obrazek: SmallMedkitIcon.png] [Obrazek: LargeMedkitIcon.png] apteczki (mała lub duża /duża apteczka dodaje 15% odporności załoganta na otrzymywanie obrażeń, ponadto leczy wszystkich zranionych w danym momencie załogantów/)
lub (za gaśnicę/apteczkę - wedle uznania)
[Obrazek: RussFoodIcon.png] (ZSSR) [Obrazek: CocacolaIcon.png] (USA) [Obrazek: ChocolateIcon.png] (Niemcy) [Obrazek: PuddingIcon.png] (UK) [Obrazek: HotCoffeeIcon.png] (Francja) [Obrazek: Chines_porkIcon.png] (Chiny) [Obrazek: OnigiriIcon.png] (Japonia) - racje bojowe (+10% do WSZYSTKICH umiejętności załogi)

Wydrukuj tę wiadomość

  TeamSpeak 3
Napisane przez: Repthile - 11-02-2014, 07:29 PM - Forum: TeamSpeak 3 - Brak odpowiedzi

Adres IP TS3

gwardiaelitarna.pl
lub
46.41.131.28


Hasło:

do uzyskania od osób funkcyjnych na priv w grze: >> LISTA KLANOWICZÓW <<

Wydrukuj tę wiadomość

  World of Tanks - poradnik do gry (Gry-online.pl)
Napisane przez: King_in_the_North_ - 08-12-2014, 02:56 PM - Forum: Pokój treningowy GE-PL - Odpowiedzi (2)

Czołgiści GE-PL,

Proszę pobrać poniższy plik, wydrukować (w kolorze), oprawić w skoroszyt i czytać w wolnych chwilach:

pobierz

Pozdrawiam,
Menti82

Wydrukuj tę wiadomość