Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Przygotowanie czołgu do CW - Niszczyciel
#1
W tym wątku opiszę jaki niszczyciel czołgów wybrać na CW, jakich używać modułów, jakie posiadać umiejętności na załodze.

Na początku chcę podkreślić, że temat ten nawiązuje TYLKO I WYŁĄCZNIE DO CW.

[Obrazek: Wot-at-spg.png]
Niszczyciele czołgów:

1. Niszczyciele "do obrony":

______T110E3_______JagdPanzerE100
[Obrazek: AnnoT110E3.png] [Obrazek: AnnoJagdPz_E100.png]

Moduły: (czołgi bez modułów nie nadają się na CW)
[Obrazek: ImprovedVentilation.png] Wentylacja (5% do WSZYSTKICH umiejętności załogi)
+
[Obrazek: Rammer.png] dosyłacz (10% krótszy czas ładowania)
+
[Obrazek: EnhancedAimDrives.png] ulepszony system naprowadzania (+10% do szybkości celowania gdy pojazd stoi)
lub
[Obrazek: AntifragmentationLining.png] Osłona odłamkowa (+30/50% do odporności pancerza od taranowania i eksplozji)



Umiejętności:

Tylko czołgi z załogą z co najmniej trzema (wyszkolonymi) umiejętnościami nadają się na CW.

[Obrazek: CrewRoleCommander.png]
Dowódca:
[Obrazek: Commander_sixthSense.png] + [Obrazek: Brotherhood.png] + [Obrazek: Camouflage.png] + [Obrazek: Repair.png] + [Obrazek: Radioman_finder.png] (tylko dla T110E3) lub [Obrazek: Commander_universalist.png] lub [Obrazek: Commander_eagleEye.png]

[Obrazek: CrewRoleGunner.png]
Celowniczy:
[Obrazek: Repair.png] + [Obrazek: Brotherhood.png] + [Obrazek: Camouflage.png] + [Obrazek: Gunner_sniper.png] + wedle uznania

[Obrazek: CrewRoleDriver.png]
Kierowca-mechanik:
[Obrazek: Repair.png] + [Obrazek: Brotherhood.png] + [Obrazek: Camouflage.png] + [Obrazek: Driver_virtuoso.png] + [Obrazek: Driver_badRoadsKing.png]

[Obrazek: CrewRoleRadioman.png]
Radiooperator (tylko dla JagdPanzerE100):
[Obrazek: Repair.png] + [Obrazek: Brotherhood.png] + [Obrazek: Camouflage.png] + [Obrazek: Radioman_finder.png] + wedle uznania

[Obrazek: CrewRoleLoader.png]
Ładowniczy:
[Obrazek: Repair.png] + [Obrazek: Brotherhood.png] + [Obrazek: Camouflage.png] + [Obrazek: Loader_intuition.png] + [Obrazek: Loader_pedant.png]

[Obrazek: CrewRoleLoader.png]
Ładowniczy:
[Obrazek: Repair.png] + [Obrazek: Brotherhood.png] + [Obrazek: Camouflage.png] + [Obrazek: Loader_intuition.png] + [Obrazek: Loader_desperado.png]


2. Niszczyciele "mobilne":
____AMX Foch 155______Object 263_______Object 268

[Obrazek: AnnoAMX_50Fosh_155.png] [Obrazek: AnnoObject263.png] [Obrazek: AnnoObject268.png]

Moduły: (czołgi bez modułów nie nadają się na CW)
[Obrazek: ImprovedVentilation.png] Wentylacja (5% do WSZYSTKICH umiejętności załogi) - nie można założyć na Obj. 263
w zastępstwie/lub
[Obrazek: CamouflageNet.png] siatka kamuflażowa (25% lepszy kamuflaż gdy pojazd stoi)
+
[Obrazek: Rammer.png] dosyłacz (10% krótszy czas ładowania) - nie można założyć na Foch 155
w zastępstwie/lub
[Obrazek: Stereoscope.png] lorneta (25% większy zasięg widzenia gdy pojazd stoi)
+
[Obrazek: EnhancedAimDrives.png] ulepszony system naprowadzania (+10% do szybkości celowania gdy pojazd stoi)


Umiejętności:

Tylko czołgi z załogą z co najmniej trzema (wyszkolonymi) umiejętnościami nadają się na CW.

[Obrazek: CrewRoleCommander.png]
Dowódca:
[Obrazek: Commander_sixthSense.png] + [Obrazek: Camouflage.png] + [Obrazek: Brotherhood.png] + [Obrazek: Repair.png] + [Obrazek: Radioman_finder.png] + [Obrazek: Commander_eagleEye.png]

[Obrazek: CrewRoleGunner.png]
Celowniczy:
[Obrazek: Camouflage.png] + [Obrazek: Repair.png] + [Obrazek: Brotherhood.png] + [Obrazek: Gunner_sniper.png] + wedle uznania

[Obrazek: CrewRoleDriver.png]
Kierowca-mechanik:
[Obrazek: Camouflage.png] + [Obrazek: Repair.png] + [Obrazek: Brotherhood.png] + [Obrazek: Driver_virtuoso.png] + [Obrazek: Driver_badRoadsKing.png]

[Obrazek: CrewRoleLoader.png]
Ładowniczy (tylko 1 na Foch 155):
[Obrazek: Camouflage.png] + [Obrazek: Repair.png] + [Obrazek: Brotherhood.png] + [Obrazek: Loader_desperado.png] + [Obrazek: Loader_intuition.png]

[Obrazek: CrewRoleLoader.png]
Ładowniczy:

[Obrazek: Camouflage.png] + [Obrazek: Repair.png] + [Obrazek: Brotherhood.png] + [Obrazek: Loader_intuition.png] + [Obrazek: Loader_pedant.png]

3. Niszczyciele "z wieżą":
_____T110E4_______FV215b (183)__Waffenträger auf E100

[Obrazek: AnnoT110E4.png] [Obrazek: AnnoGB48_FV215b_183.png] [Obrazek: AnnoWaffentrager_E100.png]

Moduły: (czołgi bez modułów nie nadają się na CW)
[Obrazek: ImprovedVentilation.png] Wentylacja (5% do WSZYSTKICH umiejętności załogi) - nie można założyć na Waffenträger auf E100
w zastępstwie
[Obrazek: CamouflageNet.png] siatka kamuflażowa (25% lepszy kamuflaż gdy pojazd stoi)
+
[Obrazek: Rammer.png] dosyłacz (10% krótszy czas ładowania) - nie można założyć na Waffenträger auf E100
w zastępstwie
[Obrazek: Stereoscope.png] lorneta (25% większy zasięg widzenia gdy pojazd stoi)
+
[Obrazek: EnhancedAimDrives.png] ulepszony system naprowadzania (+10% do szybkości celowania gdy pojazd stoi)


Umiejętności:

Tylko czołgi z załogą z co najmniej trzema (wyszkolonymi) umiejętnościami nadają się na CW.

[Obrazek: CrewRoleCommander.png]
Dowódca:
[Obrazek: Commander_sixthSense.png] + [Obrazek: Brotherhood.png] + [Obrazek: Camouflage.png] + [Obrazek: Repair.png] + [Obrazek: Radioman_finder.png] (tylko T110E4 + FV215b (183)) lub [Obrazek: Commander_universalist.png] lub [Obrazek: Commander_eagleEye.png]

[Obrazek: CrewRoleGunner.png]
Celowniczy:
[Obrazek: Repair.png] + [Obrazek: Brotherhood.png] + [Obrazek: Camouflage.png] + [Obrazek: Gunner_smoothTurret.png] + [Obrazek: Gunner_sniper.png]

[Obrazek: CrewRoleDriver.png]
Kierowca-mechanik:
[Obrazek: Repair.png] + [Obrazek: Brotherhood.png] + [Obrazek: Camouflage.png] + [Obrazek: Driver_virtuoso.png] + [Obrazek: Driver_badRoadsKing.png] lub [Obrazek: Driver_smoothDriving.png]

[Obrazek: CrewRoleRadioman.png]
Radiooperator (tylko dla Waffenträger auf E100):
[Obrazek: Repair.png] + [Obrazek: Brotherhood.png] + [Obrazek: Camouflage.png] + [Obrazek: Radioman_finder.png] + wedle uznania

[Obrazek: CrewRoleLoader.png]
Ładowniczy:
[Obrazek: Repair.png] + [Obrazek: Brotherhood.png] + [Obrazek: Camouflage.png] + [Obrazek: Loader_intuition.png] + [Obrazek: Loader_pedant.png]

[Obrazek: CrewRoleLoader.png]
Ładowniczy:

[Obrazek: Repair.png] + [Obrazek: Brotherhood.png] + [Obrazek: Camouflage.png] + [Obrazek: Loader_intuition.png] + [Obrazek: Loader_desperado.png]

Sprzęt eksploatacyjny:
[Obrazek: SmallRepairkitIcon.png] [Obrazek: LargeRepairkitIcon.png] śrubki (małe lub duże /duże przyspieszają naprawianie modułów o 10%, ponadto naprawiają WSZYSTKIE uszkodzone w danym momencie moduły/)
+
[Obrazek: AutoExtinguishersIcon.png] gaśnica automatyczna (OBOWIĄZKOWO AUTOMAT)
+
[Obrazek: SmallMedkitIcon.png] [Obrazek: LargeMedkitIcon.png] apteczki (mała lub duża /duża apteczka dodaje 15% odporności załoganta na otrzymywanie obrażeń, ponadto leczy wszystkich zranionych w danym momencie załogantów/)
lub (za gaśnicę/apteczkę - wedle uznania)
[Obrazek: RussFoodIcon.png] (ZSSR) [Obrazek: CocacolaIcon.png] (USA) [Obrazek: ChocolateIcon.png] (Niemcy) [Obrazek: PuddingIcon.png] (UK) [Obrazek: HotCoffeeIcon.png] (Francja) [Obrazek: Chines_porkIcon.png] (Chiny) [Obrazek: OnigiriIcon.png] (Japonia) - racje bojowe (+10% do WSZYSTKICH umiejętności załogi)


Skocz do: